Założyciele
Agnieszka Gurzyńska
Sonia Szytniewska
Specjaliści
Agnieszka Gurzyńska
Psycholog, seksuolog, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny
Pracuje z osobami dorosłymi.
Wierzę w ludzi i ich zdolność do zmian. Zajmuje się pomocą psychologiczną, psychoterapią, psychoterapią seksualną indywidualną oraz dla par. Obszarem moich zawodowych zainteresowań jest osobowość ukształtowana nieprawidłowo z pogranicza (borderline).
Jestem psychologiem, certyfikowanym terapeutą w nurcie poznawczo-behawioralnym, seksuologiem, magistrem Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie. Ukończyłam studium podyplomowe Seksuologia Kliniczna. Posiadam certyfikację:
- Terapii Akceptacji i Zaangażowania (Acceptance And Commitment Therapy) – Dr Kelly Wilson;
- Terapii Schematów oraz Terapii Schematu dla osób z diagnozą osobowości z pogranicza i narcystycznej – J. Young;
- „Zastosowanie Mindfulness w obszarze zdrowia psychicznego”; Najnowsze trendy w psychoterapii zaburzeń lękowych – prof. Paul Salkovskis;
- „Jak sobie radzić ze schematami emocjonalnymi” – dr Robert Leahy;
- „Dialektyczna Terapia Behawioralna” Ch. Dunkley, M. Swales;
- „Praca z Ciałem w Procesie Psychoterapii w Podejściu Gestalt”.
Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB), Polskiego Towarzystwa Dialektycznej Terapii Behawioralnej (PTDBT) oraz Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego.
Ukończyłam studia podyplomowe Psychoterapii Poznawczo- Behawioralnej w SWPS w Sopocie. Odbyłam staż kliniczny w Akademii Medycznej w Gdańsku w trakcie zdobywania certyfikatu Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego.
Aleksandra Graf
Psycholog, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny w trakcie certyfikacji
Pracuje z dziećmi od 3 roku życia, młodzieżą oraz osobami dorosłymi.
Jestem magistrem psychologii Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i psychoterapeutą poznawczo – behawioralnym w trakcie certyfikacji. Dodatkowo studiuję podyplomowo przygotowanie pedagogiczne dla psychologów. Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w Centrum Diagnozy i Terapii Zaburzeń Rozwojowych, odbywając staż w Szpitalu Dziecięcym „Polanki”, a także jako wolontariusz na oddziałach hematologii i transplantologii Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku. Obecnie pracuję z dziećmi, młodzieżą szkolną i ich rodzicami – prowadzę warsztaty profilaktyczne, psychoedukacje, zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne oraz indywidualne konsultacje. Współpracuję także z rodzicami, pomagając im zrozumieć funkcjonowanie dzieci i mechanizmy ich zachowań.
Posiadam uprawnienia diagnostyczne do diagnostyki inteligencji- Skala
Inteligencji Stanford – Binet 5. Odbyłam szkolenia, między innymi, z zakresu:
- ,,Praca z dzieckiem wysoko wrażliwym i lękliwym” – Famgia
- ,,Rozwój seksualny dzieci i młodzieży” – Psychologia pod lupą
- ,,Trauma, interwencja kryzysowa i budowanie odporności” – UNiCEF
- „Socjotechniki i formy cybermanipulacji” -szkolenie p. Łukasza Gierka
- “Funkcjonowanie dziecka z Centralnymi Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego – możliwości diagnostyczne i terapeutyczne” – ACS AUDIKA
W pracy ważne jest dla mnie tworzenie bezpiecznej i pełnej zaufania przestrzeni. Do każdego pacjenta podchodzę w sposób pełen zrozumienia, empatii i akceptacji. Stale rozwijam swój warsztat pracy uczestnicząc w różnorodnych kursach, szkoleniach oraz procesach superwizji.
Anita Dołęga
Dietetyk, Psychodietetyk
Pracuje z młodzieżą oraz osobami dorosłymi.
Jestem licencjonowaną dietetyczką, psychodietetyczką oraz certyfikowaną fitoterapeutką. Obecnie jestem w trakcie ostatniego roku studiów na kierunku psychologia. Moim celem jest niesienie pomocy pacjentom, a także dążenie do poprawy jakości życia poprzez kompleksową opiekę.
Pomagam w naprawianiu popsutych relacji z jedzeniem. Współpraca z pacjentem opiera się dla mnie na budowaniu relacji, która zapewnia poczucie bezpieczeństwa, zrozumienie oraz bezwarunkową akceptację. Do każdego pacjenta podchodzę indywidualnie, bazuje na podążaniu za jego potrzebami i emocjami. Bardzo lubię inspirować moich pacjentów do czerpania radości z jedzenia. Proces powrotu do zdrowia nie musi być trudnym doświadczeniem – może być wręcz przeciwnie, pełen przyjemności i satysfakcji. Dzięki pasji do psychodietetyki, moja praca to coś więcej niż tylko obowiązek. Stanowi ona dla mnie źródło satysfakcji i samorealizacji, pozwalając mi pomagać osobom, które potrzebują wiedzy i wsparcia psychodietetyka.
Chętnie zdobywam nową wiedzę i doświadczenie. Ukończyłam szkolenia między innymi z zakresu:
- Psychodietetyka w praktyce. Czy dieta ma wpływ na funkcje
poznawcze? – PTTPiBDMiR - PSYCHOBIOM Przełom w podejściu do terapii mikrobioty
jelitowej – Instytut Medycyny Zapobiegawczej - Hashimoto – choroba tarczycy czy rozregulowany układ
odpornościowy? – Instytut Medycyny Zapobiegawczej - Odporność pochodzi z brzucha – Instytut Medycyny Zapobiegawczej
Prywatnie miłośniczka zwierząt, wielbicielka dobrego jedzenia i długich spacerów.
Tomasz Pastok
Psychotraumatolog, Coach ACC,
Terapeuta Brainspotting w trakcie certyfikacji
Pracuje z osobami dorosłymi.
Kurs Brainspotting (I faza) ukończyłem w szkole Brainspotting Polska, obecnie jestem w trakcie szkolenia II fazy. Ukończyłem szkolenie z zakresu treningu umiejętności społecznych , treningu kontrolowania złości, agresji i emocji trudnych w Centrum Szkoleniowo – Terapeutycznym SENS oraz racjonalnej terapii zachowań w Fundacji Simontonowskiego Instytutu Zdrowia. Ukończyłem również kurs I stopnia coachingu ACC w Szkole Coachów Meritum oraz kurs I stopnia terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach (TSR), obecnie w trakcie szkolenia II stopnia w Ośrodku Szkoleniowym Integri.
Jestem członkiem Amerykańskiego Stowarzyszenia Psychologicznego (APA) oraz Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (PSTTSR). Specjalizuję się w pracy z osobami zmagającymi się z wyzwaniami ADHD, wspierając je w codziennym życiu oraz karierze poprzez coaching. Dzięki 10-letniemu doświadczeniu biznesowemu mam unikalne spojrzenie na potrzeby klientów, szczególnie w kontekście zawodowym.
Odbyłem szkolenia oraz kursy, między innymi z zakresu:
- Interwencja Kryzysowa- Dialog Szkoła Psychoterapii
- Trauma ukryta – jak ją diagnozować i jak z
nią pracować- Dialog Szkoła Psychoterapii - Molestowanie i mobbing w pracy- Dialog Szkoła Psychoterapii
- Dorosły ze spektrum autyzmu- Dialog Szkoła Psychoterapii
Moją prawdziwą pasją jest pomoc drugiemu człowiekowi, co uważam za kluczowy element w osiąganiu satysfakcji zawodowej i osobistego dobrostanu.
Magdalena Szabelska
Psycholog, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny w trakcie certyfikacji
Pracuje z młodzieżą od 15 roku życia oraz osobami dorosłymi.
Jestem absolwentką psychologii na Uniwersytecie SWPS w Sopocie oraz psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym w trakcie certyfikacji w Szkole poznawczo-behawioralnej „Crescentia”. Ukończyłam również szkolenie z zakresu terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach „TSR”. Swoją praktykę opieram na doświadczeniu zdobytym w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gdańskim oraz w Ośrodku Rehabilitacyjno-Readaptacyjnym dla młodzieży „Monar”.
W relacji terapeutycznej cenię sobie holistyczne podejście do procesu diagnostyki oraz psychoterapii. W mojej pracy wykorzystuje głównie metody podejścia poznawczo-behawioralnego, psychoedukację oraz rozwijanie kompetencji społecznych. Tworzę bezpieczną i pełną szacunku przestrzeń, dopasowaną do potrzeb klienta. Stale rozwijam swój warsztat pracy, poprzez uczestniczenie w licznych kursach, szkoleniach oraz superwizjach.
Prywatnie jestem mamą 7-letniego Leona. Uwielbiam podróże oraz gotowanie (dania kuchni Włoskiej i Azjatyckiej). W wolnym czasie lubię oglądać skandynawskie kino oraz spacerować po lesie.
Katarzyna Burghard
Psycholog, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny w trakcie certyfikacji
Pracuje z młodzieżą od 15 roku życia oraz osobami dorosłymi.
Tytuł magistra psychologii uzyskałam na Uniwersytecie SWPS w Sopocie, kurs z terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach ukończyłam w Centrum Terapii Skoncentrowanej na rozwiązaniach CTSR. Praktykę zawodową zdobywałam na całodobowym oddziale psychiatrycznym w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, Szpitalu Dziecięcym „Polanki” oraz w Szpitalu Specjalistycznym im. F. Ceynowy w Wejherowie.
Nieustannie poszerzam swoje umiejętności zawodowe, aktywnie uczestnicząc w różnorodnych kursach, szkoleniach oraz procesach superwizji. Zajmuję się pomocą w radzeniu sobie ze stresem, zaburzeniami lękowymi czy depresją. Pracuje w atmosferze zrozumienia i akceptacji, z mocnym naciskiem na psychoedukację i zmianę sposobu myślenia. Wspólnie z pacjentem ustalamy cele, nad którymi będziemy pracować.
Prywatnie jestem mamą dwóch córek ( 23 i 14- latki), uwielbiam gotowanie i podróże (zwłaszcza do Włoch).O swój dobrostan dbam śpiewając w chórze gospel. Interesuje się również arteterapią, pracą z ciałem, muzyką i oddechem.
Aldona Lipińska
Psycholog, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny w trakcie certyfikacji
Pracuje z osobami dorosłymi.
Jestem psychologiem oraz psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym w trakcie certyfikacji w Instytucie Poznawczym. Tytuł magistra psychologii uzyskałam na Uniwersytecie Gdańskim, a szkołę psychoterapii realizuję w Instytucie Poznawczym.
- „Problemy rodzin adopcyjnych i zastępczych w psychoterapii i obszarze pomocy psychologicznej” – PPP OS w Sopocie
- „Dialog motywujący w pracy psychoterapeuty CBT” – Phanari
- „Czym jest żałoba?” – Centrum eMOCja
- „Wspieranie osób doświadczających
straty okołoporodowej” – Fundacja Nagle Sami - „Wsparcie osoby, która doświadczyła
w swoim otoczeniu śmierci
samobójczej” – Fundacja Nagle Sami
Sonia Szytniewska
Trener TUS
Pracuje z dziećmi i młodzieżą od 4 do 17 roku życia.
Jestem studentką ostatniego roku Psychologii w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie. Szkolenie z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych ukończyłam w Studio Psychologiczne Joanna Węglarz. Ukończyłam również szkolenie specjalizacyjne „Trener TUS osób z autyzmem i zespołem Aspergera”.
Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku od 1 do 12 roku życia odbywając praktyki w żłobku, będąc opiekunką dziecięcą oraz drużynową gromady zuchowej w Związku Harcerstwa Polskiego. Jestem również autorką projektu Fundacji Mosty „Lekcje psychologiczne dla młodzieży”, podczas, którego byłam jedną z prowadzących zajęcia dotyczące rozpoznawania swoich potrzeb, emocji i radzenia sobie w sytuacjach kryzysu emocjonalnego.
Odbyłam szkolenia oraz kursy, między innymi z zakresu:
Gry i zabawy rozwijające umiejętności społeczne.- Studio Psychologiczne Joanna Węglarz
Spektrum autyzmu u dziewczynek i kobiet. (A)typowe objawy?- Fundacja Pomoc Autyzm
- Praca z dziećmi z ASD- budowanie motywacji i nawiązywanie współpracy.- Fundacja Pomoc Autyzm
Ciągle poszerzam swoją wiedzę uczestnicząc w kursach oraz szkoleniach. Zdobywam również cenne doświadczenie uczestnicząc w procesach grup terapeutycznych jako obserwator. Prywatnie pasjonuje się śpiewem, poszerzaniem wiedzy psychologicznej oraz pracą kreatywną.
Żaneta Rybarczyk
Terapeuta TSR w trakcie szkolenia, Trener TUS
Pracuje z dziećmi i młodzieżą od 4 do 17 roku życia.
Szkolenie z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych oraz Treningu Kontrolowania Złości, Agresji oraz Emocji Trudnych ukończyłam w Centrum Szkoleniowo-Terapeutycznym SENS. Obecnie jestem w trakcie sxzkolenia z zakresu terapii w nurcie TSR oraz rozpoczęłam 4-letnią szkołę psychoterapii w nurcie integratywnym. Dodatkowo rozpoczęłam studia podyplomowe z zakresu Przygotowania Pedagogicznego oraz Psychologii kryzysu i interwencji kryzysowej.
Odbyłam szkolenia oraz kursy, między innymi z zakresu:
Jak radzić sobie z patologicznymi sytuacjami w pracy z młodzieżą?
Zagrożenia wynikające z używania środków odurzających, substancji psychoaktywnych i NSP, a także z pozamedycznego stosowania produktów leczniczych, których używanie może prowadzić do uzależnienia.
- Zwiększanie kompetencji wychowawczych rodziców/ opiekunów prawnych w zakresie kształtowania właściwych postaw dzieci i młodzieży wobec środków psychoaktywnych.
Stale poszerzam swój warsztat biorąc udział w licznych szkoleniach i kursach. Prywatnie spełniająca się zawodowo mama dwójki dzieci i miłośniczka ludzkiego umysłu.